16:00 - 16:30 WELCOME DRINK
16.30 HELENA KOHOUTOVÁ, zakladatelka projektu
Přivítání
16.40 TALK SHOW: BOD ZLOMU – NEJENOM BYZNYS – JAK TO VIDÍM JÁ
JAN JIROVEC,partner ve společnosti Patero
TOMÁŠ VALA, generální ředitel, SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ
ZDENĚK KOHÁK, ředitel marketingu, ALUKOV a.s.
18:00 VINAŘOVY VRÁSKY I ÚSMĚVY, RADOSTI I SMUTKY, ÚSPĚCHY I PROHRY
VLADIMÍR OSIČKA, spolumajitel rodinného vinařství MALÁNÍK – OSIČKA
prohlídka vinařství, vinných sklepů, ochutnávka vybraných vín
od 19.30 vynikající pohoštění
degustace celého sortimentu vín
cimbálová kapela
JAN JIROVEC,partner ve společnosti Patero (Logio, Yieldigo, Shipvio a další)
Jan Jirovec je spolumajitelem několika technologických a konzultačních společností v rámci skupiny Patero (Logio, Yieldigo, Shipvio a další). Mezi nejvýznamnější společnosti v rámci skupiny patří poradenská firma Logio, která má ve svém poslání zlepšovat fungování dodavatelských řetězů. Další zajímavé firmy jsou např. Yieldigo, které pomocí AI optimalizuje prodejní ceny nebo Shipvio, které zjednodušuje obchodování a zefektivňuje přepravu ve světě.
TOMÁŠ VALA, generální ředitel, SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ
SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ je s rozsáhlou prodejní sítí více než 50 prodejen a tržbami 3,5 mld Kč největším prodejcem kompletního koupelnového vybavení na CZ i SK trhu. Nabízí i doprovodné služby včetně realizace „na klíč“. Kromě maloobchodu se věnuje i developerským a investorským firmám (cca 8000 dodaných koupelen do podobných projektů za rok), ale i velkoobchodním zákazníkům a řemeslníkům. Tomáš Vala naskočil do Sika hned v době vzniku firmy v 17 letech. Byl tak osobně přítomen u všech klíčových rozhodnutích své maminky a zakladatelky firmy Jaroslavy Valové. Ta pro něj byla největší “učitelkoku”. Nyní Tomáš převzal štafetu a firmu vede již 4 roky jako generální ředitel. Snaží se z typicky kamenného řetězce udělat moderní firmu. Vedení firmy doplnil o lidi ze světa e-businessu.
Za necelé 4 roky se tak podařilo navýšit prodej přes e-shop z podílu necelých 5% na více než 20% všech maloobchodních tržeb koupelen. Probíhající digitální transformace směřuje k Omnichannel řešení. Kromě tlaku na výsledky nicméně Tomáš zastává ve své firmě specifická pravidla pro jednání s lidmi. Osobně se proto účastní školení se všemi zaměstnanci firmy. Jeho krédo je: “Pokora nás vede tou správnou cestou, která je často důležitější než cíl”.
ZDENĚK KOHÁK, ředitel marketingu, ALUKOV a.s.
Společnost Alukov, akciová společnost od roku 1995 vyvíjí, vyrábí a montuje zastřešení bazénů, vířivých van a zastřešení teras CORSO. Disponuje s ryze českým kapitálem a zaměstnává více než 350 zaměstnanců. Alukov a.s. je mezinárodní společností a má svá zastoupení v téměř 40 zemích světa. Všechna zastřešení jsou certifikována i posuzována z hlediska bezpečnosti a prošla schválením, svou přísností věhlasného francouzského institutu. Svým designem jsou zastřešení vysoce hodnocená, obzvlášť na výstavách, kde byly oceněny řadou medailí odborné poroty. Pro svou funkčnost, nadčasový design a dlouhou životnost jsou zastřešení společnosti ALUKOV zákazníky vyhledávaná. Každým svým výrobkem, každou svou službou a myšlenkou vyjadřuje a podporuje své dlouhodobé poslání - DOTVÁŘÍME DOMOV ... Společnost vyváží do 40 zemí světa.
VLADIMÍR OSIČKA, spolumajitel rodinného vinařství MALÁNÍK - OSIČKA
Vinařství Maláník-Osička s.r.o. je malou rodinnou firmou zabývající se pěstováním vinné révy a výrobou kvalitních přívlastkových vín, navazuje na dlouholetou rodinnou tradici vinařů. Vinice se rozkládají jihozápadně od obce Mikulčice. Kvalita práce a kvalita produktů Vinařství Maláník-Osička s.r.o. se odráží v řadě získaných ocenění.
FILOSOFIE VÝROBY - RUČNÍ PRÁCE, KVALITA NADE VŠE...
Vinařství je založeno na filosofii, která se ubírá směrem kvalitního a moderního zpracování hroznů, z nichž získává jakostní a přívlastková vína s jedinečným charakterem. Při výrobě vín se řídíme mottem: „KAŽDÉ VÍNO SE PODOBÁ SVÉMU TVŮRCI. JE ZRCADLEM JEHO UMU, ŠIKOVNOSTI, PÍLE A VYTRVALOSTI. V KAŽDÉM VÍNĚ JSOU VINAŘOVY VRÁSKY I ÚSMĚVY, RADOSTI I SMUTKY, ÚSPĚCHY I PROHRY. CHVALME VÍNO A PROKAŽME MU SLUŽBU ÚCTY, ABY SE ZA NÁS NEMUSELO STYDĚT.“
Vinařství respektuje aktuální trendy při obhospodařování viničních ploch i při výrobě vína, které jsou sladěny s ekologickými požadavky. Menší hektarové výnosy a šetrné zacházení se surovinou při ručních pracích, umožňuje vyrábět vína vysoké jakosti, s výrazným a čistým odrůdovým charakterem. Pro vinařství je charakteristické zpracovávání hroznů vlastní produkce, bezprostředně po sklizni a v moderních prostorách vinařství, které je vybaveno moderními technologiemi. V současné době je zpracováváno 40 tun hroznů z vlastní produkce a ročně produkováno 35 000 lahví vína. Zastoupena jsou vína přívlastková – od pozdních sběrů až po výběry z cibéb a vína ledová.