Loading...

Šaty dělají člověka, firmu firemní identita

18.12.2020

Víte, jak má váš byznys fungovat. A víte také, jak má působit? Vtiskněte svému podnikání tu pravou tvář pomocí několika jednoduchých zásad ohledně budování firemní identity a nastavení vizuálního stylu.

Založili jste si právě svou první firmu nebo chcete více šlápnout do současného podnikání a očekáváte, že odteď bude všechno hlavně o reklamě? Pak si dejte pozor, abyste neudělali velmi častou chybu – jen samotná reklama k úspěchu nestačí. Abyste dokázali zákazníky přesvědčit, že to s podnikáním myslíte vážně a vyplatí se jim za vámi přijít, musíte nejprve věnovat dostatek času vytvoření promyšlené firemní identity.

Pod pojmem firemní identita (firemní styl, podniková identita nebo anglicky corporate identity) si představte především způsob prezentace vaší firmy veřejnosti, tedy jak chcete být vnímáni svým okolím a zákazníky. Pod firemní identitu patří také pravidla, která platí uvnitř firmy, protože úspěšná firma musí být perfektně vyladěná i zevnitř. Aby mohla být firemní identita účinná, musí stanovit a dodržovat pevná pravidla i způsoby prezentace, které firmu uvnitř sjednotí a navenek ji dokážou odlišit od konkurence.

DOBŘE PROMYSLETE NÁZEV FIRMY

To první, co odlišuje každou firmu v očích zákazníků, je samotný její název. Vybrat vhodné jméno je proto jeden z nejtěžších úkolů, které vás při budování firemní identity čekají. Mělo by být na první pohled zajímavé, vzbudit pozornost, a zároveň vás jednoznačně identifikovat. Aby si název vaší firmy zasloužil označení „dobře zvolený“, měl by splňovat tato pravidla:

  • Být snadno zapamatovatelný, zajímavý a nápaditý.
  • Odlišit vás od konkurence.
  • Vztahovat se k oboru vašeho podnikání.
  • Lidé ho musí umět bez problému vyslovit a napsat.
  • Pokud směřujete i na zahraniční trhy, přemýšlejte rovnou v angličtině.
  • Nesmí být v rozporu s jiným již existujícím názvem firmy.

ZAREGISTRUJTE SI DOMÉNU

Při vymýšlení vhodného názvu nezapomínejte, že vaše firma bude potřebovat i online prezentaci, především webové stránky a velmi pravděpodobně i eshop. Měli byste tedy vybírat název, ke kterému najdete volnou internetovou doménu. Především u eshopu je žádoucí, aby se název jeho značky shodoval s adresou webu.

Více informací naleznete ZDE

Další články

Partneři

Logo - A-giga
Logo - Alukov
Logo - BERGL DIAMONDS
Logo - BEWIT
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - dobrá TISKÁRNA
Logo - Enbra
Logo - ETERNAL BY HELENA
Logo - ETERNAL ESSENCE - HARMONY HEALTH & SOUL
Logo - handy corp.
Logo - IXPERTA
Logo - JŠK advokátní kancelář
Logo - JVS Service
Logo - Logio s.r.o.
Logo - Microsoft
Logo - nsg morison
Logo - REHABILITAČNÍ CENTRUM ČELADNÁ
Logo - Swiss Life Select
Logo - Vere Prague

Partner slavnostního vyhlášení

Logo - Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR
Logo - Business klub Ukrajina
Logo - ORLEN Unipetrol
Logo - STAVEBNÍ FIRMA PLUS
Logo - Hydraulics
Logo - J 4
Logo - Carollinum
Logo - Inca Collagen

Dodavatelé

Logo - Dermacol
Logo - VINAŘSTVÍ MALÁNÍK – OSIČKA s.r.o.
Logo - Foodway Catering
Logo - IDC - FOOD
Logo - Japonská rýže
Logo - MY JAPAN
Logo - Smart Walls

Mediální partneři

Logo - Age
Logo - Brands&Stories
Logo - BusinessInfo.cz
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - Franchising.cz
Logo - Franchising.cz
Logo - HORIZONT POINT
Logo - Inpublic Group
Logo - Trade
Výsledky 2020