Kampaně jsou jako zkouškové období na vysoké škole, jako přesilové hry v hokeji, jako zamilované období. Zkrátka všechno je jinak, vše je zaměřeno jedním směrem, všechna energie směřuje k jednomu cíli. Tak vypadá i dobrá prodejní kampaň. Má své jméno, svůj začátek i konec, je krátká, intenzivní, měřitelná a úspěšná s oslavou.
Taková prodejní kampaň si zaslouží přípravu a dobrého leadera, který umí všechny pobláznit, umí je nadchnout pro danou kampaň / projekt, umí překonat všechny překážky po cestě a zůstane po něm jen silný příběh, který jednou probíráme po 20 letech „u piva“ při setkání bývalých kolegů.
CO DĚLÁ Z PRŮMĚRNÉ KAMPANĚ KAMPAŇ ÚSPĚŠNOU?
ODBORNÉ DOPORUČENÍ
Zapojte do přípravy kampaně svůj prodejní tým. Ať žijí svůj příběh, s jejich nápady.
Pro další inspiraci z oblasti prodejních kampaní nám napište na prochazka@palatinumcampus.cz a domluvte si konzultaci ZDARMA
V rámci cyklu "BOD ZLOMU & NOVÝ POHLED - Management firem & osobní růst, psychologie" vás zveme k účasti na osmi seminářích, které podpoří rozvoj vaší firmy, vašeho týmu a přizpůsobí firmu aktuálním potřebám. Můžete si objednat semináře jednotlivě či využít speciální nabídky a vytvořit si vlastní kombinaci