Silný a rychlý internet je teď alfou a omegou každého home-office. Koronavirová krize nám navíc připomněla, jak důležité je v této oblasti inovovat a přicházet s novými řešeními. O tom ví své i Vodafone, který se teď víc než kdy jindy věnuje právě přínosu nových technologií pro své zákazníky.
Společnost se krize nezalekla, právě naopak. Využila svých zkušeností a pozice na trhu a svými projekty podporuje malé a střední podnikatele. Nedávno navíc představila revoluci v pevném připojení pro více než milion domácností a firem a v říjnu spustila síť 5G. A třešnička na dortu? Jako první v Evropě má 5G pokrytí dokonce i v pražském metru. Nejen o důležitosti inovací a zpětné vazbě od zákazníků jsme si povídali s Pavlem Kašparem, Senior Marketing Managerem.
Pavel Kašpar, Senior Marketing Manager.
Snažíme se být pro naše zákazníky partnerem v jejich podnikání. Z výzkumů a zkušeností víme, že jejich potřeby jsou odlišné od běžných zákazníků – nepodnikatelů. A o to více v této době, kdy tu máme covid a s ním související omezení a vládní opatření, která nejvíce postihla právě malé a střední podnikatele.