Loading...

Když se oheň stane uměním

18.12.2020

#restartpodnikani Biointerier: Poptávka po biokrbech rostla, ale!

„Když se oheň stane uměním.“ Slogan, který používá firma Biointerier. Ta se zaměřuje na biokrby a hořáky, které dodává jak jednotlivcům, tak designerům, architektům a stavebním firmám pro jejich interiérové projekty. Poptávka po biokrbech byla během koronakrize vysoká, ale blokoval ji výpadek výroby. Více nám prozradila Dagmar Pokorná.

Současná situace nahrává zútulňování domácnosti, vnímáte ve vaší firmě zvýšenou poptávku po biokrbech?
Ano, vnímáme zvýšenou poptávku, lidé omezili cestování, více zůstávají doma nebo na chatách a chalupách, a tak budují a renovují.

Na co všechno měla koronakrize vliv ve vaší firmě – co jste museli změnit?
Koronakrize nás poučila v tom, že hlavně musíme držet větší zásoby biokrbů skladem. Do krize jsme měli operativní zásobu, kterou jsme dle potřeby doplňovali krby od výrobců. Jenomže v celé Evropě na jaře firmy zastavily výrobu, my jsme doprodali náš sklad a pak jsme čekali celé léto, až budou výroby znovu obnoveny, což se stalo v září. Byli jsme bez možnosti nakoupit krby asi půl roku. A k tomu jsme se potýkali také s problémy s biolihem – palivem do biokrbů, protože biolíh z trhu zmizel a nešel dokoupit, výrobci rovněž v celé Evropě dodávali přednostně biolíh pro nemocnice a lékárny jako dezinfekci. Takže jsme v konečné fázi neměli biokrby ani palivo. Kompletně jsme vyčistili sklady.

Změnily se nějakým způsobem preference výběru vašeho portfolia před a během krize – v čem zejména?
Co se týká preferencí – velmi se snížila poptávka po malých – stolních – biokrbech, a naopak vzrostl zájem především o velké krby k zabudování do zdí nebo na pověšení na zeď. Odvíjí se to opět od zmíněných razantnějších přestaveb a budování.

…  Celý rozhovor si můžete přečíst ZDE

Další články

Partneři

Logo - A-giga
Logo - Alukov
Logo - BERGL DIAMONDS
Logo - BEWIT
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - dobrá TISKÁRNA
Logo - Enbra
Logo - ETERNAL BY HELENA
Logo - ETERNAL ESSENCE - HARMONY HEALTH & SOUL
Logo - handy corp.
Logo - IXPERTA
Logo - JŠK advokátní kancelář
Logo - JVS Service
Logo - Logio s.r.o.
Logo - Microsoft
Logo - nsg morison
Logo - REHABILITAČNÍ CENTRUM ČELADNÁ
Logo - Swiss Life Select
Logo - Vere Prague

Partner slavnostního vyhlášení

Logo - Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR
Logo - Business klub Ukrajina
Logo - ORLEN Unipetrol
Logo - STAVEBNÍ FIRMA PLUS
Logo - Hydraulics
Logo - J 4
Logo - Carollinum
Logo - Inca Collagen

Dodavatelé

Logo - Dermacol
Logo - VINAŘSTVÍ MALÁNÍK – OSIČKA s.r.o.
Logo - Foodway Catering
Logo - IDC - FOOD
Logo - Japonská rýže
Logo - MY JAPAN
Logo - Smart Walls

Mediální partneři

Logo - Age
Logo - Brands&Stories
Logo - BusinessInfo.cz
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - Franchising.cz
Logo - Franchising.cz
Logo - HORIZONT POINT
Logo - Inpublic Group
Logo - Trade
Výsledky 2020