Loading...

Jak fungovat v nových podmínkách trhu, uspět a správně se rozhodnout? Konzultace zdarma.

20.11.2020

Vlivem krize se transformuje ekonomika celého světa, a to se dozajista odrazí do marketingových strategií firem. Jedním z členů Podnikatelské platformy Helas je společnost HARMON research,  zabývající se marketingovým poradenstvím a průzkumem trhu v ČR i v zahraničí. Z jejich výzkumu vyplývá, že 40 % firem očekává, že se jejich situace v nejbližších měsících zhorší. Pokud i Vy cítíte, že je nutné se rychle adaptovat a implementovat nové postupy, služby a produkty. V HARMON Research Vám nabízejí pomocnou ruku.


Je třeba znát aktuální potřeby a modifikovaná očekávání. Jak se ale zorientovat a efektivně připravit na novou realitu, nesplést se a uspět? Strategická data a bohaté zkušenosti z doby před-pandemické, podle kterých se top manažeři a majitelé firem rozhodovali, jsou najednou zastaralá. Většina firem brzy pochopila, že musí investovat do marketingu a celkového rozvoje. Teď, více než kdy předtím, je klíčové poznat, pochopit a správně uchopit pohnutky klientů, obchodních partnerů a zaměstnanců.

Jestli Vás toto oslovilo, pojďme nezávazně pokračovat v diskusi.

Zanechte nám ZDE Váš kontakt a Lenka se s Vámi obratem spojí.

Lenku můžete také kontaktovat přímo na tel.: +420 737 191 483 nebo lenka@harmonresearch.cz
Ještě než se on-line nebo ofline s Lenkou potkáte, můžete nahlédnout, s čím Vám Lenka a Harmon research může pomoci a poradit  https://www.harmonresearch.cz

Jako bonus pro členy PPH, se kterými doposud ještě Lenka nespolupracovala, Harmon research nabízí orientační aktivační on-line konzultaci.
Jak se říká: „Těžko na cvičišti, lehko na bojišti“. Pomůžou Vám co nejlépe projít nejen touto turbulentní dobou, ale i udržet business v chodu a ještě jej rozvíjet. Firmy by v tomto období neměly rozhodně podceňovat připravenost. Měly by být aktivní, komunikovat, investovat a určitě testovat. Vyplatí se nabízet přesně to, co teď lidé potřebují a opravdu chtějí. Jít prostě na „jistotu“. Rádi Vám pomůžou podívat se na každodenní marketingové a obchodní výzvy nejen dnešních dnů „z venku“, společně strategicky rozmyslet, co k dalšímu úspěšnému rozvoji a udržení Vaší firmy (zvlášť teď) potřebujete. Samozřejmě Vám poté budou nápomocni toho dosáhnout a výsledky uvidíte za pár týdnů.

Lenka Harmon je profesionál v oblasti marketingového výzkumu trhu a poradenství. 20+ let praxe, přes 1000 uskutečněných místních i mezinárodních studií, na 100ky prezentací a kreativních workshopů s lokálními i globálními společnostmi v Česku a zahraničí. “Mám silné zázemí v oblasti marketingu a prodeje s globálním přístupem a nadhledem, a zároveň bohaté zkušenosti z Česka, zaměřuji se na ”českost”. Jsem zvyklá efektivně pracovat v komplexních, místních i nadnárodních prostředích. Jsem připravená a schopná vést spotřebitelský výzkum na lokální úrovni, ale také koordinovat rozsáhlé projekty zahrnující vice zemí, s různě geograficky rozptýlením i týmy a nadnárodní klienty (Evropa, Velká Británie, Severní Amerika). Vedu strategické kvalitativní a kvantitativní projekty jejichž výstupy a doporučení, co dál, dodávám a prezentuji vrcholovému managementu, včetně strategických workshopů.“

Další články

Partneři

Logo - Microsoft
Logo - DAQUAS
Logo - bh securities
Logo - nsg morison
Logo - JŠK advokátní kancelář
Logo - Kopecký - Autosalony
Logo - mediarex
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - Logio s.r.o.
Logo - Fresh Catering
Logo - KLIMSZ
Logo - PRESENTIGO
Logo - BERGL DIAMONDS
Logo - Palatinum s.r.o.
Logo - Advanced Medical Solutions
Logo - FORTINET
Logo - TART
Logo - Veracomp
Logo - HARMONELO

Mediální partneři

Logo - Česká Informační Agentura - ČIANEWS
Logo - Franchising.cz
Logo - BusinessInfo.cz
Logo - Reg TV
Logo - Trade
Logo - Age
Logo - Inpublic Group
Logo - Business leaders
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - Brands&Stories
Logo - S-presspublishing
Logo - S-presspublishing
Logo - ACE (Aerospace Central Europe)
Logo - A11
Výsledky 2019