Loading...

HARMON research: Prožili jsme digitální evakuaci

10.07.2020

N&N Magazín pro Prahu a Berlín

Malá česká butiková firma Harmon research – zaměřená na průzkum trhu a marketingové poradenství – má za sebou v důsledku krize kompletní transformaci a před sebou nové výzvy. Její majitelka Lenka Harmon fandí českým značkám a tvrdí, že nyní budou hrát hlavní roli lokálnost a správné nastavení produktů.

Jak se vlivem koronakrize přehodnotil postoj firem k jejich marketingovým aktivitám?

Byli jsme ze dne na den evakuováni do digitálního světa. Kompletně se změnila firemní kultura, forma komunikace, potřeby, očekávání a samozřejmě i každodenní život s novými výzvami, obavami a tužbami. Jak vyplývá z aktuálního B2B výzkumu společnosti HARMON research, 40 % firem očekává, že jejich firemní situace se v nejbližších měsících zhorší. I proto se firmy musely adaptovat a velmi rychle implementovat nové postupy, služby a produkty. Většina firem brzy pochopila, že musí investovat do marketingu a celkového rozvoje. Teď, více než kdy předtím, je klíčové poznat a pochopit pohnutky klientů, obchodních partnerů a zaměstnanců.

Přečíst celý článek

Další články

Partneři

Logo - Alukov
Logo - BERGL DIAMONDS
Logo - BEWIT
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - dobrá TISKÁRNA
Logo - Enbra
Logo - ETERNAL BY HELENA
Logo - ETERNAL ESSENCE - HARMONY HEALTH & SOUL
Logo - Health+
Logo - JŠK advokátní kancelář
Logo - JVS Service
Logo - Logio s.r.o.
Logo - Microsoft
Logo - nsg morison
Logo - REHABILITAČNÍ CENTRUM ČELADNÁ
Logo - Swiss Life Select
Logo - Vere Prague

Mediální partneři

Logo - Age
Logo - Brands&Stories
Logo - BusinessInfo.cz
Logo - Česká Informační Agentura - ČIANEWS
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - Franchising.cz
Logo - Franchising.cz
Logo - HORIZONT POINT
Logo - Inpublic Group
Logo - Reg TV
Logo - S-presspublishing
Logo - Trade
Výsledky 2020