Loading...

E-shop… alfa a omega současnosti, ale jak na něj?

12.11.2020

Chystáte se prodávat své zboží na internetu? Máte velké ambice ? Provozovat eshop vypadá dnes možná až triviálně. Jenže zdaleka nestačí mít jen kvalitní technické řešení. To hlavní je samotný obsah eshopu a jeho neustálé přizpůsobování vývoji zájmu zákazníků. Samotné technické zázemí eshopu je jen prázdná výloha, zákazníky osloví až konkrétní zboží v této výloze. O vašem úspěchu rozhodne především to, jestli toto zboží nabídnete zákazníkům lépe, než konkurence.

Generali Česká pojišťovna pro vás vybrali 8 tipů, na co byste neměli zapomenout, než svůj eshop spustíte a pokud už máte eshop spuštěný, vyzkoušejte  10 rad a doporučení, jak výrazně zvýšit šance, že váš eshop bude úspěšný. Takový, který vašim zákazníkům nabídne vše, co učiní elektronické nákupy snadné, spolehlivé a pohodlné.

S dobrou strategií pro online prodej budete mít mnohem větší šanci na úspěch u zákazníků.

Další články

Partneři

Logo - A-giga
Logo - Alukov
Logo - BERGL DIAMONDS
Logo - Bioveta
Logo - BEWIT
Logo - dobrá TISKÁRNA
Logo - ETERNAL BY HELENA
Logo - Farmak
Logo - handy corp.
Logo - IXPERTA
Logo - JŠK advokátní kancelář
Logo - Logio s.r.o.
Logo - Microsoft
Logo - nsg morison
Logo - REHABILITAČNÍ CENTRUM ČELADNÁ
Logo - RESPECT Group – pojišťovací makléř pro firmy a podnikatele
Logo - Swiss Life Select
Logo - Vere Prague

Dodavatelé

Logo - VINAŘSTVÍ MALÁNÍK – OSIČKA s.r.o.
Logo - IDC - FOOD

Mediální partneři

Logo - Age
Logo - Trade
Logo - Brands&Stories
Logo - BusinessInfo.cz
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - HORIZONT POINT
Logo - Inpublic Group
Logo - PROSPERITA
Výsledky 2020