Loading...

Chtěla jsem dostat na trh kvalitní rawfood jídlo

22.05.2019

Společnost Lifefood založila Tereza Havrlandová před téměř 13 lety. V rozhovoru prozradila, jak se jí podařilo proniknout a uspět na více jak 30 zahraničních trhů po celém světě.

Co Vás přivedlo k založení společnosti Lifefood?
Tím hlavním impulsem, který mě přiměl k založení Lifefood byl sen. Sen o tom, že na regálech obchodů bude k dostání pořádné jídlo v té opravdové rawfood kvalitě, ze skutečných ingrediencí a bez škodlivých látek. Za rozjetím mého byznysu tak nestály žádné složité tabulky tak, jak to dnes vidíme u celé řady společností.

O jaké Vaše výrobky je největší zájem?
Takovým naším největším hitem jsou určitě tyčinky Lifebar. Jsou ručně vyráběny z těch nejlepších tepelně nezpracovaných bio surovin při teplotě do 42 °C, díky čemuž si uchovávají maximum přirozených výživných látek. Živá kvalita plodin je zachována během celého výrobního procesu, od pěstování surovin až po výslednou tyčinku. Naši zákazníci si pak také velmi oblíbili sušené krekry a chipsy.

Vaše produkty jsou k dostání ve více než 30 zemích. Jak se Vám povedlo expandovat do celého světa? Co je pro úspěch v zahraničí podle Vás klíčové?
Základem byla účast na celé řadě velkých zahraničních veletrhů zaměřených na BIO. A co je pro úspěch za hranicemi v naší branži klíčové? Určitě je skvělá chuť, vysoká kvalita, pěkné moderní obaly. Samozřejmě, za tím vším je spousta práce, bez níž uspět nelze.

Vyrábíte stále v České republice?
Ano, stále vyrábíme v České republice. Ačkoli jsme začínali v centru Prahy, zájem o naše produkty a růst společnosti nás „donutil“ se přesunout. Veškerá produkce tak pochází z naší vlastní výrobny v Praze-Běchovicích.

Řada podnikatelů si v dnešní době stěžuje na nedostatek pracovníků. Pozorujete tento „trend“ i u vás? Jak s ním případně „bojujete“?
Nedostatek lidí je problém, který se týká i nás. Nicméně musím říci, že s ním nijak cíleně nebojujeme. Snažíme se dlouhodobě vytvářet takové prostředí, které je pro lidi zajímavé zejména tím, že jejich práce dává smysl a cítí se v ní dobře.

Jaké máte plány v horizontu následujících pěti let?
Tím hlavním úkolem, který před sebou momentálně vidím, je stabilizovat se na trhu, který je aktuálně hodně divoký.

Partneři

Logo - Microsoft
Logo - DAQUAS
Logo - Fortinet
Logo - AUTOCONT a.s.
Logo - MasterCard
Logo - bh securities
Logo - nsg morison
Logo - JŠK advokátní kancelář
Logo - Kopecký - Autosalony
Logo - VINAŘSTVÍ MALÁNÍK – OSIČKA
Logo - mediarex
Logo - presentigo
Logo - PROGRAM H PLUS
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - SATUM CZECH
Logo - Likor
Logo - GERLACH
Logo - 201 consulting s.r.o.
Logo - Logio s.r.o.
Logo - Fresh Catering
Logo - KLIMSZ

Mediální partneři

Logo - Česká Informační Agentura - ČIANEWS
Logo - Franchising.cz
Logo - Svět Průmyslu
Logo - BusinessInfo.cz
Logo - Reg TV
Logo - Trade
Logo - Age
Logo - Age
Logo - Hospodářské noviny
Logo - Bonuss.cz
Logo - Inpublic Group
Logo - XANTYPA
Logo - Business leaders
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - Brands&Stories
Logo - S-presspublishing
Logo - S-presspublishing
Logo - S-presspublishing
Výsledky 2018