Loading...

ČEŠI SE BOJÍ MĚNIT PRÁCI

16.07.2021

ČEŠI SE BOJÍ MĚNIT PRÁCI. VE VELKÝCH PROBLÉMECH JSOU VÝROBNÍ FIRMY, CHYBÍ ZAHRANIČNÍ DĚLNÍCI

Češi paří ke stabilním pracovníkům, zaměstnavatele průměrně mění jednou za osm let. Nyní se ale situace změnila a přirozený tok zaměstnanců se téměř zastavil. Češi se vlivem pandemie a nejisté situace na pracovním trhu měnit práci bojí.

Covid-19 výrazně proměnil pracovní trh, kromě přesunu spousty pozic do virtuálního světa způsobil i to, že dramaticky klesla ochota Čechů měnit zaměstnavatele. „Výrazně klesla dobrovolná fluktuace – lidé nemohli kvůli koronaviru měnit práci tak jako v minulosti, navíc se jim práce v některých oborech jeví jako nejistá a nejsou ochotni v takových oborech pracovat – značné problémy má gastronomie a hotelnictví. Lidé si aktuálně stabilní práce víc váží a nehrnou se tolik do změn. Setrvání ve stávajícím zaměstnání navíc nahrává současný trend, kdy firmy více pečují o zaměstnance – zvýšila se minimální mzda, rozšířila se nabídka osobního rozvoje, zlepšila se firemní kultura i náplň práce,“ vyjmenovala důvody, proč klesá počet Čechů měnících zaměstnavatele, Gabriela Hanslikova, obchodní ředitelka personální agentury Advantage Consulting.
 
 
Celý článek si můžete přečíst ZDE

Další články

Partneři

Logo - Advanced Medical Solutions
Logo - AffilBox.cz
Logo - Airclean
Logo - ATELIER - S
Logo - BERGL DIAMONDS
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - DAQUAS
Logo - ETERNAL BY HELENA
Logo - FORTINET
Logo - HARMONELO
Logo - JŠK advokátní kancelář
Logo - KLIMSZ
Logo - Kopecký - Autosalony
Logo - Logio s.r.o.
Logo - mediarex
Logo - Microsoft
Logo - nsg morison
Logo - Palatinum s.r.o.
Logo - Veracomp
Logo - Vere Prague
Logo - VINO CIBULKA MIKULOV

Mediální partneři

Logo - Age
Logo - Brands&Stories
Logo - BusinessInfo.cz
Logo - Business leaders
Logo - Česká Informační Agentura - ČIANEWS
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - Franchising.cz
Logo - Franchising.cz
Logo - Inpublic Group
Logo - Reg TV
Logo - S-presspublishing
Logo - Trade
Výsledky 2020