Loading...

ČEŠI SE BOJÍ MĚNIT PRÁCI

16.07.2021

ČEŠI SE BOJÍ MĚNIT PRÁCI. VE VELKÝCH PROBLÉMECH JSOU VÝROBNÍ FIRMY, CHYBÍ ZAHRANIČNÍ DĚLNÍCI

Češi paří ke stabilním pracovníkům, zaměstnavatele průměrně mění jednou za osm let. Nyní se ale situace změnila a přirozený tok zaměstnanců se téměř zastavil. Češi se vlivem pandemie a nejisté situace na pracovním trhu měnit práci bojí.

Covid-19 výrazně proměnil pracovní trh, kromě přesunu spousty pozic do virtuálního světa způsobil i to, že dramaticky klesla ochota Čechů měnit zaměstnavatele. „Výrazně klesla dobrovolná fluktuace – lidé nemohli kvůli koronaviru měnit práci tak jako v minulosti, navíc se jim práce v některých oborech jeví jako nejistá a nejsou ochotni v takových oborech pracovat – značné problémy má gastronomie a hotelnictví. Lidé si aktuálně stabilní práce víc váží a nehrnou se tolik do změn. Setrvání ve stávajícím zaměstnání navíc nahrává současný trend, kdy firmy více pečují o zaměstnance – zvýšila se minimální mzda, rozšířila se nabídka osobního rozvoje, zlepšila se firemní kultura i náplň práce,“ vyjmenovala důvody, proč klesá počet Čechů měnících zaměstnavatele, Gabriela Hanslikova, obchodní ředitelka personální agentury Advantage Consulting.
 
 
Celý článek si můžete přečíst ZDE

Další články

Partneři

Logo - A-giga
Logo - Alukov
Logo - BERGL DIAMONDS
Logo - Bioveta
Logo - BEWIT
Logo - dobrá TISKÁRNA
Logo - ETERNAL BY HELENA
Logo - Farmak
Logo - handy corp.
Logo - IXPERTA
Logo - JŠK advokátní kancelář
Logo - Logio s.r.o.
Logo - Microsoft
Logo - nsg morison
Logo - REHABILITAČNÍ CENTRUM ČELADNÁ
Logo - RESPECT Group – pojišťovací makléř pro firmy a podnikatele
Logo - Swiss Life Select
Logo - Vere Prague

Dodavatelé

Logo - VINAŘSTVÍ MALÁNÍK – OSIČKA s.r.o.
Logo - IDC - FOOD

Mediální partneři

Logo - Age
Logo - Trade
Logo - Brands&Stories
Logo - BusinessInfo.cz
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - HORIZONT POINT
Logo - Inpublic Group
Logo - PROSPERITA
Výsledky 2020