Loading...

Být prodejkyní mezi samými prodejci beru jako velkou výzvu

13.12.2021

Jitka Čurillová - prodejkyně. Jako žena se dokázala prosadit v typicky mužském byznysu a patří k těm nejlepším. V Auto Průhonice bude 8. března 2022 přesně 18 let a v této jízdě hodlá pokračovat i nadále.

Jak se ženě prodávají auta?
Musím říct, že dobře, až samo. Přiznám se, že to byl můj sen, protože můj tatínek pracoval v dopravním podniku a ta vůně olejů mě dovedla až do showroomu k autům. Po krátkých zkušenostech u jiných značek jsem zakotvila u srdeční záležitosti, kterou je pro mne už řadu let Volvo. O mě opravdu každý ví, že mám u Volva snad už i inventární číslo… Být prodejkyní mezi samými prodejci beru jako velkou výzvu a současně zodpovědnost.

Co podle Vás dělá nákup vozu příjemný?
Určitě to začíná prvním dojmem. Těch prvních pár minut je klíčových. Dnes je doba digitální, ale stále si myslím, že jedním z nejdůležitějších elementů je osobní setkání a navázání vzájemné důvěry mezi klientem a prodejcem. Dále pak samozřejmě proaktivní přístup. Já se od klienta vždy snažím nejprve zjistit co nejvíce informací, poslouchat jeho požadavky a na základě toho najít to, co společně hledáme. Základem je samozřejmě znalost produktu, který prodáváte. Pokud se mohu považovat za frontleadera v prodeji vozů Volvo, je to zcela jistě díky letité zkušenosti s produktem, neustálému zdokonalování a také díky schopnosti předat klientům informace tak, aby jim rozuměli a dokázali se rozhodnout právě pro nás. Jinak přistupujete k mladé dvojici a jinak ke staršímu distingovanému pánovi. Největší odměnou jsou pak vracející se zákazníci, kteří řeknou “Jitko, to je fajn, že jste ještě u Volva.”

Dnes je od poboček volvista.cz každé třetí nové Volvo v Česku. Kolik jich je od Jitky Čurillové?
Absolutní číslo spočítané nemám, ale pár stovek jich po silnicích už jezdí. Mám dar vizuální paměti, takže své zákazníky většinou poznám a jsem hlavně ráda, že se k nám do Auto Průhonice rádi vrací. Za každým prodaným autem totiž ta tvář je a za tváří je celý příběh, kde se zákazníkovi splnil sen, a to je to, co mě už několik let naplňuje.

Co podle Vás zákazníci od vozů Volvo očekávají?
V první řadě je to určitě bezpečnost a od dealera spolehlivost. Očekávají to, že k nám jedou jako na základnu. Bez nadsázky mohu říci, že jsme pro ně rodina. Klienta nesmíme nechat tzv. „v úzkých“ a o to se tu snaží celý náš tým. Další velkou devizou vozů Volvo je jejich nevtíravý luxus, pohodlnost a musím říci, že i zvuk audiosystémů. Není náhoda, že ve Volvu jezdí spousta českých muzikantů!

Co nejčastěji chtějí a oceňují na autě ženy?
Ženy by ideálně chtěly mít na silnici přehled, chtějí se cítit komfortně díky vyššímu posedu nad vozovkou, více řeší interiér a barvu vozu než jízdní vlastnosti. Ale určitě se to nedá generalizovat. Já jsem toho důkazem. Já si ráda jízdu užívám. Ráda cítím podvozek, když vím, co to auto dělá. Využívám CarPlay a rychlost mi také není cizí.

 

 

Jaký model byste doporučila úspěšné ženě?
To záleží, kde se pohybuje. K mladé ženě do města nejvíce sedí XC40, mně nejvíce vyhovuje řada 60. Maminka s dětmi pak asi nejvíce užije XC90. Ať tak či onak, Volvo jde ke každé ženě!

Jaká je Vaše univerzální rada pro ženy v byznysu?
Cílevědomost, zodpovědnost a pracovitost jsou samozřejmostí. Já sama se stále učím ukázněnosti, a to hlavně vůči sobě. Ale nezapomeňte, dámy, že je potřeba i trocha zábavy a umět se odvázat!

volvista.cz

Další články

Partneři

Logo - A-giga
Logo - Alukov
Logo - BERGL DIAMONDS
Logo - BEWIT
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - dobrá TISKÁRNA
Logo - Enbra
Logo - ETERNAL BY HELENA
Logo - ETERNAL ESSENCE - HARMONY HEALTH & SOUL
Logo - handy corp.
Logo - IXPERTA
Logo - JŠK advokátní kancelář
Logo - JVS Service
Logo - Logio s.r.o.
Logo - Microsoft
Logo - nsg morison
Logo - REHABILITAČNÍ CENTRUM ČELADNÁ
Logo - Swiss Life Select
Logo - Vere Prague

Partner slavnostního vyhlášení

Logo - Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR
Logo - Business klub Ukrajina
Logo - ORLEN Unipetrol
Logo - STAVEBNÍ FIRMA PLUS
Logo - Hydraulics
Logo - J 4
Logo - Carollinum
Logo - Inca Collagen

Dodavatelé

Logo - Dermacol
Logo - VINAŘSTVÍ MALÁNÍK – OSIČKA s.r.o.
Logo - Foodway Catering
Logo - IDC - FOOD
Logo - Japonská rýže
Logo - MY JAPAN
Logo - Smart Walls

Mediální partneři

Logo - Age
Logo - Brands&Stories
Logo - BusinessInfo.cz
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - Franchising.cz
Logo - Franchising.cz
Logo - HORIZONT POINT
Logo - Inpublic Group
Logo - Trade
Výsledky 2020