Loading...

BLUE MONDAY

20.11.2023

Příběh Romany Ljubasové, zdravotní sestřičky, která se stala úspěšnou podnikatelkou a majitelkou nadnárodní firmy, stále inspiruje mnoho lidí, co by rádi stejně jako ona zhmotnili své sny. O jejím životním přístupu vypovídá každý detail, který provází její podnikání. Od začátku věděla, že potřebuje pro výrobu takového partnera, který pochopí, že mezi jejími kolageny a jinými produkty musí být zásadní rozdíl a že nesleví se svých nároků, aby mohla přinést na trh unikátní produkt.

 

Romanin příběh a její cesta k vysněnému produktu, úspěšnému podnikání a osobní spokojenosti byla plná zvratů, životních lekcí, překonaných překážek a odvahy jít dál. S nadsázkou říká, že se z ní stal obchodník s bílým práškem a ty tři gramy v jedné denní dávce přinášejí lidem zdraví a krásu déle, než jim příroda naplánovala. Pro Romanu je od dětství velmi důležité, aby byla užitečná pro ostatní lidi a dělala to co má hlubší smysl nejen pro ni, ale i pro celou společnost. Vždycky pro ni byla důležitá vidina toho, že něco dokáže úplně sama. Chtěla si vše sama vymyslet, vyšperkovat, zlepšit a udělat to od začátku do konce, aby to byl jen její výsledek.

Všechno, čemu se v životě věnovala, dělala vždy s mimořádným nasazením. V době, kdy pracovala jako dětská sestřička, četla dětem pohádky a dělala víc, než měla v popisu práce, stejné to bylo i tehdy když začala řešit lidem odškodnění při dopravních nehodách. Vymyslela si tenkrát svou vlastní roli, zkoušela, co dokáže z pojišťoven a viníků pro své poškozené klienty dostat. Vyměňovala doslova ruce, nohy a životy za peníze, aby lidé, kterým se stalo neštěstí, dokázali co nejlépe prožít zbytek života nebo aby pozůstalí zvládli nový start. Těch silných příběhů, ale pak bylo najednou až příliš a Romana začala hledat nový směr. Zdravotní problémy ji donutily ptát se sebe samé, co bude dělat dál. A co jí té chvíli pomohlo? Uklidňovat se Romana jezdila vždycky do Thajska. Ať už šlo o rozvod nebo jakýkoli mínus, řešila jej dobitím baterek v Thajsku. Byly doby, kdy tam doslova za poslední peníze dokázala letět i třikrát do roka. A tam přišel i nápad s kolagenem.

Romano, ve vaší firmě se spojila touha pomáhat lidem s dobrým produktem. Jaké je to být obchodníkem s bílým práškem?  
Neberu to ani tolik jako podnikání, i když cítím samozřejmě velkou zodpovědnost. Pořád se něco mění, tak jsem celou dobu přirozeně ve střehu. Je to ale stejné, jako když se staráte o dítě. Nejdříve je malé a chodí do školky, pak do školy, řešíte jídlo, a já se celou dobu vlastně necítím jako podnikatel, ale jako člověk, který pečuje o to, co ho baví. Zrovna v tuto chvíli je to obchodování s kolagenem nejlépe do celého světa.  Zisky se počítají ze spokojených klientů a z dobrého hospodaření. Já to neberu tak vážně a díky všem prohrám a výhrám, které mám za sebou, vím, že to musím brát s nadhledem. A o to líp se cítím a hraju podle vlastního scénáře. Oscary si uděluji sama a vím, co dělám. Je ze mě obchodník s bílým práškem a tři gramy v jedné denní dávce přinášejí lidem zdraví a krásu déle, než jim to příroda naplánovala. Takže já jsem našla své uplatnění v tom, že těmito třemi gramy způsobuji návykové štěstí. Je to zcela legální, pomáhá to nejen lidem, ale i zvířatům, pomáhá to mě a já zase pomáhám jim a takhle točíme energii. S tím si myslím teď nějakou dobu vystačím. Cítím se skvěle v tom, co dělám, a jedno to má pořád společné. Nějakým způsobem pomáhat lidem. Neočekávat pomoc od konkrétního člověka, kterému jsem já pomohla, ale tvořit energii, která pak uvízne v prostoru, a když ji budu potřebovat, tak se určitě zase objeví pomocná ruka, která i mě pomůže. To, že někomu pomůžete, jej přímo nezavazuje k tomu, aby on pomohl vám. Já jen tvořím pozitivní energii a snad jí tam zbude dost i pro mě. Čím víc umístíte do vesmíru takové energie, tím víc jí na vás zbude, až ji budete potřebovat. Je úplně jedno, jestli vám pomůže bratr, partner, maminka, sestřička, která je dobře naladěná v dětské nemocnici a přečte vám pohádku. Ta energie je to, co mě dovede v pohodě a ve zdraví doufám do sta let. A to je moje tajemství úplně všeho. Podnikání i života. I když pláču, tak to vnímám tak, že jde o přirozený proces. Někdy je třeba vybití, nabití. Někdy je třeba vylít starou vodu. Vnímám to tak, že tohle všechno patří do života a samozřejmě že pečuji o to, co je pro mě v životě důležité. Nic se mi neděje nahodile. Mám zapnuté alarmy. Už bylo dost trápení.

Romano, vy jste jedna z mála společností, které vůbec nedávají slevy. Jak to? Češi přece slevy milují. 
My máme tu nejlepší možnou cenu po celý rok. Já to vnímám tak, že když vám někdo dává diamant se slevou, tak snižuje jeho hodnotu. My sázíme na to, že jestli si má klient kupovat náš produkt opakovaně, tak nesmíme s cenou kolísat. Dostane tu nejlepší možnou cenu a takovou dostanou všichni. Je to kvůli tomu, abychom mohli vyrábět v kvalitě za kterou si stojíme a podporovat projekty co nám dávají smysl.   

Spousta obchodníků si oblíbilo takzvané černé pátky BLACK FRIDAY. Zákazníci na ně čekají. Vy jste ovšem přišli s BLUE MONDAY. . . 
Právě proto, že mě irituje černý pátek, který prezentuje krach na burze, něco negativního, tak jsme přišli s modrým pondělím. Modrá je barva našeho produktu a já navíc miluji pondělky kdy přicházím se všemi těmi víkendovými myšlenkami do práce. Je to den, kdy jsem nejaktivnější. První modré pondělí jsme měli před vánočními svátky a zachránilo mi firmu. Krátce předtím jsem se dozvěděla, že moje obchodní partnerka díky svému rizikovému chování připravila firmu o spoustu peněz, které se nám nikdy nevrátí. Modré pondělí bylo tenkrát reakcí, jak rychle zachránit firmu a zaměstnance. Už od pátku jsme dávali lidem vědět, že přijde výjimečná akce. Spustili jsme tenkrát akci dva plus jedna zdarma a tenkrát se strhla lavina. Klienti nakupovali ve velkém. Náš produkt se stal oblíbeným dárkem pod stromeček a díky tomu jsme navíc získali nové klienty. Od této doby máme BLUE MONDAY jednou ročně vždy v pondělí po 17.listopadu což je pro mě symbolické datum. A naše akce dvě plus jedna není slevou, ale dárkem. 

https://www.incacollagen.cz/2-1-zdarma/

Další články

Partneři

Logo - A-giga
Logo - Alukov
Logo - BERGL DIAMONDS
Logo - Bioveta
Logo - BEWIT
Logo - BMKco.
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - dobrá TISKÁRNA
Logo - DoxoLogic
Logo - ETERNAL BY HELENA
Logo - Farmak
Logo - handy corp.
Logo - Hotel a pivovar Chmelnice
Logo - IcyBear
Logo - IXPERTA
Logo - JŠK advokátní kancelář
Logo - Logio s.r.o.
Logo - Mediarex Communications
Logo - Microsoft
Logo - nsg morison
Logo - REHABILITAČNÍ CENTRUM ČELADNÁ
Logo - RESPECT Group – pojišťovací makléř pro firmy a podnikatele
Logo - Swiss Life Select
Logo - Vere Prague

Partner slavnostního vyhlášení

Logo - 201 consulting
Logo - ALTECH
Logo - Centralplast
Logo - Gordic
Logo - Inca Collagen
Logo - KERAMIKA SOUKUP
Logo - PKD
Logo - TRAFICON TOBACCO RETAIL

Dodavatelé

Logo - VINAŘSTVÍ MALÁNÍK – OSIČKA s.r.o.
Logo - DERMACOL
Logo - Foodway Catering
Logo - Naturprodukt CZ
Logo - Koulier

Mediální partneři

Logo - Age
Logo - Trade
Logo - Brands&Stories
Logo - BusinessInfo.cz
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - HORIZONT POINT
Logo - Inpublic Group
Logo - PROSPERITA
Logo - RF HOBBY
Výsledky 2020