Loading...

AGRA GROUP: Chceme se více prosadit na zahraničních trzích

27.09.2018

Společnost AGRA Group, která se stala letošním vítězem v soutěži Ocenění Českých Lídrů v Jihočeském kraji, očekává růst vývozu. Pomoci jí k tomu má i finanční podpora konkrétních exportních aktivit, ke které firma přikročila. V rozhovoru to prozrazuje Jiří Kopenec, majitel společnosti AGRA Group.

Představte nám, prosím, společnost AGRA Group.

Historie společnosti AGRA GROUP a.s. se úzce pojí se založením firmy AGRA, ke kterému došlo v roce 1992 ve Střelských Hošticích.  V současné době je naše společnost jedním z předních výrobců speciálních hnojiv a poskytovatelů odborných poradenských služeb v oblasti výživy rostlin v České republice, v případě hnojiv na bázi stabilizované močoviny patří společnost AGRA GROUP dokonce k jedním z evropských lídrů. Od roku 2008 rozšířila své podnikatelské aktivity i do oblasti potravinářství, a to s cílem výroby nových potravinářských produktů a poskytování služeb v této oblasti.

Kdo jsou vaši nejčastější zákazníci a o jaké produkty/služby mají největší zájem?

Našimi hlavními zákazníky jsou zemědělští prvovýrobci jako koneční uživatelé našich produktů a také distributoři jako přímí obchodní partneři. Produktové portfolio společnosti tvoří více než 40 výrobků, které jsou vesměs výsledkem vlastního firemního výzkumu a vývoje. Jedná se tedy většinou o produkty s vysokou přidanou hodnotou. Největší zájem je samozřejmě o ty produkty, které na trhu konkurence buď nenabízí, nebo které v přímé konkurenci s obdobnými produkty se zákazníkům nejlépe osvědčily.

V roce 2008 jste založili v rámci společnosti novou divizi – potravinářství. Co vás k tomu vedlo?

Vedl nás k tomu záměr co nejefektivněji zužitkovat do té doby nabyté zkušenosti ze zemědělské prvovýroby a tyto pak využít jako základ pro vybudování výrobního zázemí umožňujícího vyrábět inovativní produkty i v oblasti potravinářství.  

Jaké máte plány rozvoje v horizontu následujících pěti let?

Plány rozvoje společnosti budou i nadále velmi úzce spojeny se zaváděním nových inovativních výrobků, a to jak v sortimentu spadajícího do portfolia agrodivize, tak i nových potravinářských produktů. Kromě toho předpokládáme i výraznější uplatnění naší produkce na zahraničních trzích, a to i díky významnější finanční podpoře konkrétních proexportních aktivit.

AGRA Group uspěla v projektu Ocenění Českých Lídrů. Jak tento úspěch vnímáte?

Vnímáme jej nejen jako odměnu za každodenní snahu celého „AGRA týmu“ o vybudování úspěšné, a hlavně prospěšné firmy, ale i jako závazek rozvíjet společnost do budoucna.

 

Další články

Partneři

Logo - Microsoft
Logo - DAQUAS
Logo - Fortinet
Logo - AUTOCONT a.s.
Logo - bh securities
Logo - nsg morison
Logo - JŠK advokátní kancelář
Logo - Kopecký - Autosalony
Logo - VINAŘSTVÍ MALÁNÍK – OSIČKA
Logo - mediarex
Logo - presentigo
Logo - PROGRAM H PLUS
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - SATUM CZECH
Logo - Likor
Logo - GERLACH
Logo - 201 consulting s.r.o.
Logo - Logio s.r.o.
Logo - Fresh Catering
Logo - KLIMSZ

Mediální partneři

Logo - Česká Informační Agentura - ČIANEWS
Logo - Franchising.cz
Logo - Svět Průmyslu
Logo - BusinessInfo.cz
Logo - Reg TV
Logo - Trade
Logo - Age
Logo - Age
Logo - Hospodářské noviny
Logo - Inpublic Group
Logo - Business leaders
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - Brands&Stories
Logo - S-presspublishing
Logo - S-presspublishing
Logo - S-presspublishing
Výsledky 2018