Loading...

AGRA GROUP: Chceme se více prosadit na zahraničních trzích

27.09.2018

Společnost AGRA Group, která se stala letošním vítězem v soutěži Ocenění Českých Lídrů v Jihočeském kraji, očekává růst vývozu. Pomoci jí k tomu má i finanční podpora konkrétních exportních aktivit, ke které firma přikročila. V rozhovoru to prozrazuje Jiří Kopenec, majitel společnosti AGRA Group.

Představte nám, prosím, společnost AGRA Group.

Historie společnosti AGRA GROUP a.s. se úzce pojí se založením firmy AGRA, ke kterému došlo v roce 1992 ve Střelských Hošticích.  V současné době je naše společnost jedním z předních výrobců speciálních hnojiv a poskytovatelů odborných poradenských služeb v oblasti výživy rostlin v České republice, v případě hnojiv na bázi stabilizované močoviny patří společnost AGRA GROUP dokonce k jedním z evropských lídrů. Od roku 2008 rozšířila své podnikatelské aktivity i do oblasti potravinářství, a to s cílem výroby nových potravinářských produktů a poskytování služeb v této oblasti.

Kdo jsou vaši nejčastější zákazníci a o jaké produkty/služby mají největší zájem?

Našimi hlavními zákazníky jsou zemědělští prvovýrobci jako koneční uživatelé našich produktů a také distributoři jako přímí obchodní partneři. Produktové portfolio společnosti tvoří více než 40 výrobků, které jsou vesměs výsledkem vlastního firemního výzkumu a vývoje. Jedná se tedy většinou o produkty s vysokou přidanou hodnotou. Největší zájem je samozřejmě o ty produkty, které na trhu konkurence buď nenabízí, nebo které v přímé konkurenci s obdobnými produkty se zákazníkům nejlépe osvědčily.

V roce 2008 jste založili v rámci společnosti novou divizi – potravinářství. Co vás k tomu vedlo?

Vedl nás k tomu záměr co nejefektivněji zužitkovat do té doby nabyté zkušenosti ze zemědělské prvovýroby a tyto pak využít jako základ pro vybudování výrobního zázemí umožňujícího vyrábět inovativní produkty i v oblasti potravinářství.  

Jaké máte plány rozvoje v horizontu následujících pěti let?

Plány rozvoje společnosti budou i nadále velmi úzce spojeny se zaváděním nových inovativních výrobků, a to jak v sortimentu spadajícího do portfolia agrodivize, tak i nových potravinářských produktů. Kromě toho předpokládáme i výraznější uplatnění naší produkce na zahraničních trzích, a to i díky významnější finanční podpoře konkrétních proexportních aktivit.

AGRA Group uspěla v projektu Ocenění Českých Lídrů. Jak tento úspěch vnímáte?

Vnímáme jej nejen jako odměnu za každodenní snahu celého „AGRA týmu“ o vybudování úspěšné, a hlavně prospěšné firmy, ale i jako závazek rozvíjet společnost do budoucna.

 

PARTNEŘI

Logo - Microsoft Logo - DAQUAS Logo - Fortinet Logo - DAIKIN AIRCONDITIONING CENTRAL EUROPE – CZECH REPUBLIC Logo - AUTOCONT Logo - MasterCard Logo - gerlach Logo - Czech Trade Logo - bh securities Logo - nsg morison Logo - JŠK advokátní kancelář Logo - Kopecký - Autosalony Logo - Kopecký - Autosalony Logo - ZÁTIŠÍ GROUP Logo - VINAŘSTVÍ MALÁNÍK – OSIČKA Logo - mediarex Logo - presentigo Logo - blue holiday Logo - DENTALO Logo - PROGRAM H PLUS Logo - ČESKÁ MINCOVNA Logo - Belvec

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Logo - Franchising.cz Logo - Franchising.cz Logo - Svět Průmyslu Logo - BusinessInfo.cz Logo - Reg TV Logo - Trade Logo - Age Logo - Hospodářské noviny Logo - Bonuss.cz Logo - Inpublic Group Logo - A11 Logo - A11 Logo - XANTYPA Logo - LIVE SIGNAL Logo - Business leaders Logo - EPRAVO.CZ